نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5200
-
الف
+

نقش آفرینی بازیگر سریال «سفر در خانه» در یک فلم تلویزیونی

«شهرزاد کمال زاده» بازیگر فلم «پس از فروش» به کارگردانی «مجید توکلی» شد.

به گزارش آی فیلم 2، فلمبرداری فلم پولیسی «پس از فروش» با هنرنمایی «شهرزاد کمال زاده» به کارگردانی «مجید توکلی» و‌ تهیه‌کنندگی «سیدعلی احمدی» در تهران آغاز شد.

«مجید توکلی» که فلم سینمایی «عروسی مردم» را در نوبت اکران دارد، در تجربه‌ای تازه بر خلاف دو فلم قبلی خود یک فلم تلویزیونی پولیسی را کلید زد.

تا کنون «وحید آقاپور»، «شهرزاد کمال‌زاده»، «میثاق زارع»، «محمدرسول صفری»، «صابر ناصری» و «فاطمه درباری» مقابل کمره «داوود رحمانی» رفتند.

«شهرزاد کمال زاده» بازیگر کرکتر «پروانه» با سریال «هزاران چشم» ساخته «کیانوش عیاری» نخستین حضور خود در تلویزیون ایران را تجربه کرد و در سال ۱۳۸۳ با بازی نقشی کوتاه در فلم «دیشب باباتو دیدم آیدا» به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد عالم سینما شد.

او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ با پخش سریال «راه طولانی» به کارگردانی «رضا کریمی» و بازی در نقش «بهاره» به شهرت رسید.

گفتنی است  تا کنون سریال های «زخم»، «آمین»، «دیوار شیشه‌ای» و «آرام می‌گیریم»، «نیاز»، «مرز خوشبختی»، «رنگ شک» با نقش آفرینی بانو کمال زاده از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر شده است.

کمال زاده

لازم به ذکر است سریال «سفر در خانه» با بازی «شهرزاد کمال زاده» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه  تاجیکستان  از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

اعتیاد و اثرات مخرب آن بر زندگی؛ سوژه قسمت هشتم سریال «دیوار شیشه ای»

شهرزاد کمال زاده: دوست دارم فلمی بازی کنم که مردم دوست داشته باشند/حضور در جشنواره اهمیتی برای من ندارد

م ا 

نظر شما
ارسال نظر